Τρίτη 5 Μαρτίου 2019

Ο συγκινητικός αποχαιρετισμός της Shannon Doherty στον Luke Perry.Συγκεκριμένα ανέφερε: «Είμαι σοκαρισμένη. Κατάκαρδα λυπημένη. Συντετριμμένη από την απώλεια του φίλου μου. Έχω τόσες πολλές αναμνήσεις με τον Luke, που με κάνουν να χαμογελώ και έχουν αποτυπωθεί για πάντα στην καρδιά και το μυαλό μου».Συνεχίζοντας την αναφορά της η 47χρονη ηθοποιός στο People ανέφερε πως έχασαν επαφή όταν ολοκληρώθηκε η σειρά, αλλά επανασυνδέθηκαν όταν η Doherty μίλησε δημόσια για τη μάχη της με τον καρκίνο, το 2015.

Δήλωσε σχετικά με αυτό: «Ο Luke ήταν ένας έξυπνος, ήσυχος, ταπεινός και περίπλοκος άνδρας με χρυσή καρδιά και ανεξάντλητη πηγή ακεραιότητας και αγάπης. Με προσέγγισε στη διάρκεια της μάχης μου με τον καρκίνο και η σχέση μας συνέχισε από εκεί που είχε μείνει με τους δυο μας να είμαστε μεγαλύτεροι και σοφότεροι. Η σύνδεση όμως ανάμεσά μας παρέμενε δυνατή» συνέχισε.

Συνεχισε, λέγοντας: «Υπήρχε ένας ιδιαίτερος δεσμός αγάπης μεταξύ μας, που προέκυψε μέσα από το ταξίδι που κάναμε στο 90210 και στη ζωή γενικότερα. Ο Luke και εγώ σκεφτόμασταν να κάναμε κάποια δουλειά μαζί. Θέλαμε να συνεργαστούμε ξανά και να δημιουργήσουμε σε αυτό το στάδιο της ζωής μας κάτι ξεχωριστό που θα είχε σημασία για τους θαυμαστές μας. Θα μου λείπει κάθε μέρα. Κάθε λεπτό, κάθε δευτερόλεπτο».

Μίλησε και για τα δύο παιδιά του -τον 21χρονο Τζακ και τη 18χρονη Σόφι – τα οποία απέκτησε με τη Rachel “Minnie” Sharp: «Ο Λουκ αγαπούσε την οικογένειά του. Μιλούσε με ενθουσιασμό και θαυμασμό για τα παιδιά του, για το πόσο περήφανος ήταν γι’ αυτά. Ήταν η καρδιά του και, όπως ο ίδιος έλεγε, το μεγαλύτερο επίτευγμά του».

Τέλος, λίγες εβδομάδες πριν τον θάνατό του, η Doherty συνάντησε τον Perry για φαγητό: «Μπήκα στο εστιατόριο και τον είδα εκεί, να χαμογελά, η σκυλίτσα του η Penny στο πλευρό του, χαρούμενη όσο ποτέ. Δεν θα τον ξεχάσω ποτέ. Θα μου λείψει (η εικόνα αυτή) ο Luke να με κοιτά με αυτό το χαμόγελό του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 Το 2022 έφυγε .Χρυσή  κινηματογραφική χρονιά δεν θα τη λέγαμε αλλά κάποια διαμαντάκια υπήρξαν. Ας τα δούμε αναλυτικά:  1) BLACK PHONE:  Μετ...