Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2021

 

Η ιστορία του Dreadlock Holiday των 10cc

Σκαρώνοντας ταξίδια στη Τζαμάικα... να χεις το νου σου!



Το «Dreadlock Holiday» περιλαμβάνεται στο δίσκο «Bloody Tourists», που κυκλοφόρησε το 1978.

Πρόκειται για ένα περίεργο αλλά ευχάριστο Reggae τραγούδι, το οποίο έγραψαν ο Eric Stewart και ο Graham Gouldman.

Οι στίχοι μιλάνε για έναν λευκό που χάνεται στην Τζαμάικα και που, σε κάθε βήμα που κάνει, πάνε να τον κλέψουν. Είναι εμπνευσμένο από πραγματικά γεγονότα που συνέβησαν στον Eric Stewart των 10cc και τον Justin Hayward των Moody Blues όταν πήγαν διακοπές μαζί με τις οικογένειές τους στα Μπαρμπάντος.
Eric Stewart: Ο Justin κι εγώ ήμασταν σ’ ένα πλωτό με αλεξίπτωτο θαλάσσης στη μέση του ωκεανού φορώντας τον εξοπλισμό. Εγώ ήμουν πίσω από ένα ταχύπλοο με υψηλή ταχύτητα. Απογειώθηκα και χαιρέτησα τον Justin. Αυτός τότε έμεινε στο πλωτό με τρεις μαύρους, έναν Τζαμαϊκανό και δύο από τα Μπαρμπάντος. Ο Τζαμαϊκανός είπε στον Justin:
Μου αρέσει η ασημένια σου αλυσίδα, φίλε. Θα σου δώσω ένα δολάριο.
Ο Justin απάντησε:
Έλα, αξίζει πολύ περισσότερο απ’ αυτό και είναι δώρο της μητέρας μου.
Κι αυτός ο τύπος είπε:
Αν ήμασταν στην Τζαμάικα, θα σου έκοβα το χέρι γι’ αυτήν.
Επέστρεψα και ρώτησα τον Justin αν ήθελε να δοκιμάσει κι αυτός (να κάνει αλεξίπτωτο) και μου είπε:
Όχι, ας φύγουμε από δω όσο πιο γρήγορα μπορούμε. Είχα κάποια προβλήματα.
Όταν επιστρέψαμε στην Αγγλία, μετέφερα την ιστορία στον Graham (Gouldman) και γράψαμε ένα τραγούδι γύρω απ’ αυτό.  
Graham Gouldman: Μερικές από τις εμπειρίες που αναφέρονται είναι αληθινές και κάποιες από αυτές είναι… αρκετά αληθινές!

Οι στίχοι προήλθαν και από άλλες πηγές. 


Διαβάστε όλο το άρθρο στο  http://www.musicheaven.gr/html/modules.php?name=News&file=article&id=4771

Πηγή:MusicHeaven


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 Το 2022 έφυγε .Χρυσή  κινηματογραφική χρονιά δεν θα τη λέγαμε αλλά κάποια διαμαντάκια υπήρξαν. Ας τα δούμε αναλυτικά:  1) BLACK PHONE:  Μετ...