Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2020

 H σύνθεση του "Summer Wine" είναι διαχρονική. Πολλοί μπορεί να το έχουν ερμηνεύσει... Από τον ανεπανάληπτο Ντέμη Ρούσσο, τον Bono, τη Lana Del Ray. Νομίζω όμως, ότι  η ερμηνεία των Nancy και Lee είναι ξεχωριστή...

Ο Lee αφηγείται την ιστορία όπως τη ζει, ενώ η Nancy το μόνο που κάνει είναι να επαναλαμβάνει: «Strawberries, cherries and an angel’s kiss in spring, my summer wine is really made from all these things, take off your silver spurs and help me pass the time and I will give to you my summer wine».

Πρώτη εκτέλεση τραγουδιού: 1966, Suzi Jane Hokom και Lee Hazlewood, έγινε όμως γνωστό από την εκτέλεση με τους Nancy Sinatra και Lee Hazlewood το 1967.

Στην ουσία είναι η ιστορία ενός άνδρα που γνωρίζει μια γυναίκα και βγαίνουν για κρασί, γίνονται τύφλα στο μεθύσι και αυτή του κλέβει τα λεφτά, αλλά παρόλα αυτά, ο πρωταγωνιστής εξακολουθεί να διψά για το γλυκό κρασί της πρόσκαιρης συντρόφου του. Το τραγούδι έγινε τεράστιο hit σχετικά πρόσφατα στη χώρα μας και όχι μόνο, όταν τραγουδήθηκε από τους Vile Valo (των HiM) και Natalia Avelon.



Strawberries, cherries and an angel`s kiss in spring

My summer wine is really made from all these things


I walked in town on silver spurs that jingled to

A song that I had only sang to just a few

She saw my silver spurs and said let`s pass some time

And I will give to you summer wine

Oh, oh summer wine



 

Strawberries, cherries and an angel`s kiss in spring

My summer wine is really made from all these things

Take off your silver spurs and help me pass the time

And I will give to you summer wine

Oh, oh summer wine


My eyes grew heavy and my lips they could not speak

I tried to get up but I couldn`t find my feet

She reassured me with an unfamiliar line

And then she gave to me more summer wine

Oh, oh summer wine


 Kαλοκαιρινό κρασί


Φράουλες κεράσια και την άνοιξη ενός αγγέλου το φιλί


Απ` όλα αυτα φτιάχνεται αλήθεια


Το καλοκαιρινό μου το κρασί


Περπατούσα στην πόλη με ασημένια σπιρούνια που κροτάλιζαν επίσης


Ένα τραγούδι που μονο σε λίγους είχα τραγουδήσει


Είδε τα ασημένια μου σπιρούνια κι είπε ας περάσουμε λίγη ώρα


Κι ύστερα θα σου δώσω καλοκαιρινό κρασί


Ωωω-ωω καλοκαιρινό κρασί


Φράουλες κεράσια και την άνοιξη ενός αγγέλου το φιλί


Απ` όλα αυτα φτιάχνεται αλήθεια


Το καλοκαιρινό μου το κρασί


Βγάλε τ` ασημένια σου σπιρούνια και βοήθησέ με να περάσουμε λίγη ώρα


Και ύστερα θα σου δώσω καλοκαιρινό κρασί


Ωωω-ωω καλοκαιρινό κρασί


Βάρυναν τα μάτια μου, και τα χείλη μου δεν μπορούσαν ούτε λέξη πια να πουν


Προσπάθησα να σηκωθώ, μα δεν εβρισκα τα πόδια μου


Με διαβεβαίωσε μ` έναν μη οικείο τρόπο


Και μου έδωσε κι άλλο καλοκαιρινό κρασί


Ωωω-ωω καλοκαιρινό κρασί


Φράουλες κεράσια και την άνοιξη ενός αγγέλου το φιλί


Απ` όλα αυτα φτιάχνεται αλήθεια


το καλοκαιρινό μου το κρασί


Βγάλε τ` ασημένια σου σπιρούνια και βοήθησέ με να περάσουμε λίγη ώρα


Κι ύστερα θα σου δώσω καλοκαιρινό κρασί


Ωωω-ωω καλοκαιρινό κρασί


Όταν ξύπνησα ο ήλιος έλαμπε μές στα μάτια μου


Τα ασημένια μου σπιρούνια έλειπαν, το κεφάλι μου το ένιωθα διπλάσιο


Πήρε τ` ασημένια μου σπιρούνια ένα δολάριο και μια δεκάρα


Και μ` αφησε κι άλλο καλοκαιρινό κρασί να λαχταρώ


Ωωω-ωω καλοκαιρινό κρασί


Φράουλες κεράσια και την άνοιξη ενός αγγέλου το φιλί


Απ` όλα αυτά φτιάχνεται αλήθεια το καλοκαιρινό μου το κρασί μου


πηγη:vladikaswines.gr-bostanistas.gr -klik.gr 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 Το 2022 έφυγε .Χρυσή  κινηματογραφική χρονιά δεν θα τη λέγαμε αλλά κάποια διαμαντάκια υπήρξαν. Ας τα δούμε αναλυτικά:  1) BLACK PHONE:  Μετ...