Σάββατο 13 Ιουλίου 2019

Το «The Lost Boys» είναι καθαρόαιμο παιδί των 80’s και είναι γεμάτη με τα στοιχεία της νεανικής ποπ κουλτούρας αυτής της δεκαετίας – με αστέρες των νεανικών ταινιών της εποχής.Συνδυάζει το στοιχείο του τρόμου με το χιούμορ και το νεανικό στοιχείο.Μπορεί να μην συναντάμε το βαρύ και πομπώδες κλίμα παλαιότερων κλασικών ταινιών βρικολάκων αλλά αυτό δεν μειώνει σε τίποτα τη μεγάλη αξία του. Την ίδια χρονιά με το Lost Boys κυκλοφόρησε και το Near Dark της Kathryn Bigelow, vampire road movie με τόνους western και πιο σοβαρά κλειδιά ερμηνείας της πλοκής. Το αφήνουμε για το μέλλον και παραμένουμε στο πιο ελαφρύ Lost Boys. Το σενάριο διακρίνεται από προχειρότητα και πάρα πολλές σεναριακές ευκολίες και αυθαιρεσίες (για παράδειγμα, η τελική αναμέτρηση με τους βρικόλακες θα μπορούσε να είναι πολύ πιο προσεγμένη από αυτό το διεκπεραιωτικό φινάλε, ο αρχηγός βρικόλακας να μην είναι μια σκέτη απογοήτευση, το τέλος του αρχιβρικόλακα να μην οφείλεται σε ένα πλήρως ανεξήγητο και συμπτωματικό γεγονός κ.α.),  αλλά τουλάχιστον η ταινία διαθέτει μία-δύο ωραίες ιδέες (τα νεροπίστολα με αγιασμό ή την τεράστια σπηλιά που είναι ένα μεγάλο φέρετρο) και μερικές καλές στιγμές (π.χ. όταν ένας εκ των πρωταγωνιστών αμύνεται σε ένα βρικόλακα σχηματίζοντας το σχήμα του σταυρού με τα δάχτυλα του) που είναι διασκεδαστικές.Οι βρικόλακες είναι καλοφτιαγμένοι, διατηρώντας τη μοχθηρότητα τους στο βλέμμα και στο όλο παρουσιαστικό τους θυμίζοντας ποζεράδικη glam rock μπάντα των 80s. Ειδικά ο Kiefer Sutherland στο ρόλο του αρχηγού της συμμορίας των βρικολάκων είναι εντυπωσιακός. Η σκηνοθεσία του γερμανού Joel Schumacher εξαιρετική.Οι ερμηνείες των πρωταγωνιστών κυμαίνονται από τις μέτριες (Jason Patric) έως τις ενθουσιώδεις (Corey Haim, Corey Feldman) .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 Το 2022 έφυγε .Χρυσή  κινηματογραφική χρονιά δεν θα τη λέγαμε αλλά κάποια διαμαντάκια υπήρξαν. Ας τα δούμε αναλυτικά:  1) BLACK PHONE:  Μετ...