Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2019

Ντέμπι Χάρι, η σερβιτόρα από το Κάνσας που έγινε μούσα του Άντι Γουόρχολ και σούπερ σταρ με τους Blondie.Η διάσημη Ντέμπι Χάρι ήταν πάντα μια διαφορετική περσόνα. Τα τραγούδια της, η φωνή της, η ερμηνεία της και το μοναδικό στυλ της σφράγισαν μια ολόκληρη εποχή. Η τραγουδίστρια των Blondie, της  punk, rock και new wave μπάντας δεν εγκαταλείπει τη δημοσιότητα τόσο εύκολα.

Ενέπνευσε σχεδιαστές μόδας, άλλαζε τους άντρες σαν...τα πουκάμισα και εξέθετε τον εαυτό της χωρίς να νοιάζεται πόσους συντρόφους της χρέωναν. Πρόσφατα, σε συνέντευξη που έδωσε, μίλησε για τη σεξουαλική της ταυτότητα, ομολογώντας ότι είναι bisexual και τελικά προτιμάει το σεξ με τις γυναίκες!

«Οι γυναίκες είναι πιο αισθησιακές από τους άνδρες και μαζί τους το σεξ ήταν πάντα καλύτερο», είπε χαρακτηριστικά αφήνοντας τους πάντες ανίκανους να της ανταπαντήσουν. Άλλωστε τι θα μπορούσαν να της πουν;                                                                         
 Με το κλασικό «μούτρωμά» της, τα μπλιτσαρισμένα μαλλιά της και την επιλογή ρούχων,την οποία στη συνέχεια μιμούνταν πολλοί, η βασίλισσα του στιλ της δεκαετίας του ’70 ήταν κάτι παραπάνω από απλά η τραγουδίστρια των Blondie. Εμφανίστηκε για πρώτη φορά ως κουνελάκι του Playboy και κατέληξε ως μία από τις πιο ατρόμητες τραγουδίστριες του πανκ ροκ, η Χάρι όρισε την αβίαστη μόδα της Νέας Υόρκης: ένα στιλ που βγήκε από τα υπόγεια στέκια όπως το CBGB, το Studio 54 και το Max’s Kansas City και καταγράφηκε στις πολαρόιντ του Έντο Μπεντόγκλιο και αμέτρητα κλιπς επί σκηνής.                                                                   
 Το 1980 ο Άντι Γουόρχολ απαθανατίζει στον καμβά του σε μεταξοτυπία με ακρυλικό και μελάνι την Ντέμπι Χάρι.  Παρέα με τον κιθαρίστα Κρις Στάιν ιδρύουν τους Blondie, με τον εκρηκτικό Κλεμ Μπερκ στα ντραμς, τον Γκάρι Βάλενταϊν, έναν ευειδή ποιητή και λάτρη του Χένρι Μίλερ, στο μπάσο, και τον άρτι Τζίμι Ντρέστι στα πλήκτρα. Κάνουν πρόβες όπου βρουν, κυρίως πήζουν και αποκρυσταλλώνουν τον κοφτό, ρυθμικό, μα και δροσερό τους ήχο, στο διαμέρισμα της Ντέμπι και του Στάιν, ένα άθλιο αχούρι στην Τόμσον Στριτ, τίγκα στην ακαταστασία και κοσμημένο με μισοσκισμένες αφίσες, νεκροκεφαλές, εικόνες του Άντι Γουόρχολ και των Velvet Underground, κονκάρδες των Rolling Stones και έργα τέχνης που έφτιαχναν από διάφορα αντικείμενα αλιευμένα από τα σκουπίδια.                           
Από σερβιτόρα στο «Μαξ» στην πόλη του Κάνσας, βρέθηκε στο συγκρότημα Blondie. Έβγαλε το πρώτο  άλμπουμ το 1976, έκανε την πρώτη ευρωπαϊκή περιοδεία το 1977, ενώ το 1978 ήταν ήδη σούπερ σταρ παγκοσμίως....
Θα παίζουν διαρκώς στο CBGB και στο άλλο θρυλικό στέκι, το Max’s Kansas City, εκτοξεύοντας απανωτά σουξέ, ηχογραφώντας για την Chrysalis τον ένα δίσκο μετά τον άλλο, και αρχίζοντας να παίζουν δημιουργικά με τα στυλ και τις μορφές. Αλήστου μνήμης τα άλμπουμ Blondie (1976), Plastic Letters (1977), Parallel Lines (1978), Eat to the Beat (1979) και Autoamerican (1980).
Η Ντέμπι Χάρι θα τα αναδείξει όλα αυτά στη νιοστή ακολουθώντας σόλο καριέρα μετά τη διάλυση των Blondie. Θα λάμψει στην ωραιότερη εκπομπή όλων των εποχών, το εξαίσιο «Muppet Show» και θα είναι χάρμα ιδέσθαι τραγουδώντας τυλιγμένη σε μια πορτοκαλί φόρμα εργασίας, με φόντο μια μπετονιέρα κι ένα γιαπί, και με μια σπαρταριστή μπάντα, το «One Way» ή, ακόμα πιο απογειωτικά, ερμηνεύοντας ντουέτο με τον θεσπέσιο Κέρμιτ, στο… μπάντζο, το «Rainbows».
Εκκεντρική, ιδιαίτερη, εμβληματική περσόνα του ροκ και πανκ κινήματος η Ντέμπορα Χάρι είχε πάντα κάτι που την έκανε να ξεχωρίζει.
Νοσηλεύτηκε πολλές φορές λόγω χρήσης ναρκωτικών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 Το 2022 έφυγε .Χρυσή  κινηματογραφική χρονιά δεν θα τη λέγαμε αλλά κάποια διαμαντάκια υπήρξαν. Ας τα δούμε αναλυτικά:  1) BLACK PHONE:  Μετ...