Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018

Σε μια αδημοσίευτη, μέχρι πρότινος, συνέντευξη στη CTV, ο Kurt Cobain είχε  μοιραστεί αποκαλύψει τα ακριβή ποσά της αμοιβής των Nirvana για το ‘Nevermind’.

Συγκεκριμένα, ο Cobain είχε δηλώσει :Όχι, δεν βγάλαμε πολλά. Βγάλαμε 175.000 δολάρια. 33% φόρος, 15% για τον δικηγόρο μας, 10% για τον manager μας, 70.000 δολάρια στη Sub Pop … μας άφησε περίπου 20.000 δολάρια για να αγοράσουμε εξοπλισμό.
Δεν έχω που να μείνω αυτή τι στιγμή. Έχουμε ό,τι είχε απομείνει από την προκαταβολή. Έχουμε έναν τραπεζικό λογαριασμό και έναν λογιστή, και μας δίνει λίγα χρήματα κάθε μήνα.
Κάνουμε περιοδεία και ταυτόχρονα ηχογραφούμε νέο υλικό για τόσο πολύ καιρό δεν είχα την ευκαιρία να αγοράσω σπίτι. Με έδιωξαν από το διαμέρισμά μου περίπου τρεις μήνες πριν.
Κάθε φορά που επιστρέφουμε, έχουμε μόνο λίγες μέρες στο σπίτι, γι ‘αυτό συνήθως πηγαίνω μόνο στη μητέρα μου να μείνω και δεν έχω βρει ένα μέρος για να ζήσω ακόμα.
Δεν αντιμετωπίζουμε οικονομικά προβλήματα. Έχω τη δυνατότητα να πληρώνω ενοίκιο κάθε μήνα, πραγματικά δεν θα μπορούσα να ζητήσω κάτι παραπάνω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 Το 2022 έφυγε .Χρυσή  κινηματογραφική χρονιά δεν θα τη λέγαμε αλλά κάποια διαμαντάκια υπήρξαν. Ας τα δούμε αναλυτικά:  1) BLACK PHONE:  Μετ...